Po zakupie naszego oprogramowania lub po zakończonych szkoleniach oferujemy profesjonalne wsparcie techniczne. Dzięki temu istnieje możliwość kontaktowania się z nami drogą mailową pod adresem https://serwis.koltech.com.pl lub telefoniczną pod numerem: +48 32 415 35 09. Udostępniamy również portal internetowy umożliwiający zgłaszanie oraz raportowanie występujących problemów lub brakujących informacji.
Oferujemy różnego rodzaju wsparcie techniczne, m.in.:
konsultacje i warsztaty techniczne: rozwiązywanie istniejących problemów w ramach zorganizowanych warsztatów, udzielanie porad oraz sugestii w odpowiedzi na pojawiające się zagadnienia.
wsparcie administracyjne IT: np. instalacja nowych wersji i poprawek dostarczonych przez producenta.
pomoc techniczną dla codziennej pracy z naszym oprogramowaniem. Nasza pomoc techniczna świadczona jest kilkoma kanałami komunikacji przez certyfikowanych inżynierów wsparcia technicznego. Zależy nam, aby każdy z naszych Klientów mógł sam zdecydować jaka forma kontaktu będzie dla niego najlepsza:
KOLTECH Serwis - portal dla klienta
Pomoc zdalna - Remote Desktop, TeamViewer Support, VPN itd.